Odstúpenie od zmluvy
A k ste spotrebiteľ, máte spravidla právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku.
Od zmluvy môžete odstúpiť vyplnením formulára na vrátenie tovaru a sťažnosti.
Vrátený tovar nám bezodkladne vráťte na uvedenú adresu: Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď ste odstúpili od zmluvy.
Od zmluvy môžete odstúpiť do 30 dní.
Začína plynúť 30-dňová lehota na odstúpenie od zmluvy:
-
pri zmluve, v rámci ktorej dodávame tovar, pričom sme povinní previesť jeho vlastníctvo, od okamihu, keď vy alebo vami určená tretia strana, iná ako dopravca, prevezme tovar,
-
pre digitálny obsah odo dňa uzavretia zmluvy.
Na dodržanie lehoty stačí zaslať vyhlásenie pred uplynutím lehoty.
Vrátime vám vami uhradené platby vrátane nákladov na dodanie predmetu v súlade s pravidlami a predpismi bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené vaše vyhlásenie o odstúpení od zmluvy.
Môžeme zadržať vrátenie platby, ktorú sme od vás dostali, kým nedostaneme položku späť alebo kým nám nepredložíte dôkaz o jej vrátení, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
Nezabudnite, že spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, okrem iného aj v súvislosti so zmluvou:
-
pri ktorých je predmetom dodávky nerepasovaný predmet vyrobený podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo určený na uspokojenie jeho individuálnych potrieb,
-
ak je predmetom dodávky tovar podliehajúci skaze alebo tovar s krátkou dobou trvanlivosti,
-
ak je predmetom dodávky predmet dodaný v zapečatenom obale, ktorý sa po otvorení obalu nemôže vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený,
-
ak je predmetom dodávky zvukový alebo obrazový záznam alebo počítačový softvér dodaný v zapečatenom obale, ak bol obal po dodaní otvorený
-
v prípade dodania digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, ak sa plnenie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po tom, ako obchodník informoval spotrebiteľa o strate práva na odstúpenie od zmluvy.
Podrobnosti o zrušení nájdete v našich podmienkach predaja.
Sťažnosti
V prípade, že sa ukáže, že výrobok zakúpený u nás je chybný, máte právo uplatniť si nárok na záruku. Najlepší spôsob, ako podať sťažnosť, je prostredníctvom formulára pre vrátenie tovaru a sťažnosti.
Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na túto adresu: ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów
V súvislosti s vadou môžete požadovať:
-
výmenu tovaru za bezchybný,
-
odstránenie závady,
alebo podať vyhlásenie na adresu:
-
zníženie ceny,
-
odstúpiť od zmluvy v prípade podstatnej vady.
Zodpovedáme vám za chyby zistené pred uplynutím dvoch rokov od dátumu dodania.
Vo všeobecnosti platí, že reklamáciu môžete podať do jedného roka od zistenia chyby, ale lehota na podanie reklamácie nesmie skončiť pred uplynutím lehoty zodpovednosti predávajúceho.
Vaša sťažnosť bude vybavená (zodpovedaná) do 14 dní odo dňa prijatia vašej sťažnosti.
Viac informácií o reklamáciách nájdete v našich podmienkach predaja.