Obchodné podmienky internetového obchodu Silesia Drum
Okrem iného definuje pravidlá uzatvárania kúpnych zmlúv prostredníctvom obchodu a obsahuje najdôležitejšie informácie o predávajúcom, obchode a právach spotrebiteľa.
OBSAH
§ 1 Definície§
2 Kontaktovanie predávajúceho§
3 Technické požiadavky§
4 Nakupovanie v obchode§
5 Platby§
6 Vybavenie objednávky§
7 Právo na odstúpenie od zmluvy§
8 Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy§
9 Reklamácie§
10 Osobné údaje§
11 UpozorneniePríloha
1: Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy
§ 1 DEFINÍCIE
Pracovné dni - dni od pondelka do piatku s výnimkou štátnych sviatkov.
Účet - bezplatná funkcia obchodu (služba poskytovaná elektronicky) upravená osobitnými predpismi, vďaka ktorej si kupujúci môže v obchode vytvoriť svoj individuálny účet.
Spotrebiteľ - spotrebiteľ v zmysle Občianskeho zákonníka.
Kupujúci - akýkoľvek subjekt nakupujúci v obchode.
Predpisy - tieto predpisy.
Obchod - Silesia Drum internetový obchod prevádzkovaný predávajúcim na adrese https://silesiadrum.sk
Predávajúci - WOJCIECH JERZY WĘGLARCZYK, podnikateľ vykonávajúci podnikateľskú činnosť pod názvom WĘGLARCZYK WOJCIECH ŚLĄSKIE CENTRUM PERKUSYJNE, zapísaný do Centrálneho registra a informácií o podnikateľskej činnosti vedeného ministrom príslušným pre hospodárstvo a vedenie Centrálneho registra a informácií o podnikateľskej činnosti, NIP 6272688315, REGON č. 241637825, ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów.
§ 2 KONTAKTOVANIE PREDÁVAJÚCEHO
-
Poštová adresa: ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów
-
E-mailová adresa: https://silesiadrum.sk
-
Telefón: +48 882 503 719
§ 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY
-
Pre správne fungovanie predajne je to nevyhnutné:
-
Zariadenie s prístupom na internet
-
Webový prehliadač, ktorý podporuje JavaScript a súbory cookie.
-
-
Na zadanie objednávky v obchode je okrem požiadaviek uvedených v odseku 1 potrebné aktívne e-mailové konto.
§ 4 NAKUPOVANIE V OBCHODE
-
Ceny tovaru uvedené v obchode sú celkové ceny tovaru vrátane DPH.
-
Predávajúci upozorňuje, že celková cena objednávky sa skladá z ceny tovaru uvedenej v Obchode a prípadných nákladov na doručenie tovaru.
-
Tovar, ktorý ste si vybrali na nákup, musíte pridať do košíka v obchode.
-
Následne si kupujúci vyberie spôsob dodania tovaru a spôsob platby za objednávku spomedzi tých, ktoré sú k dispozícii v obchode, a poskytne údaje potrebné na dokončenie objednávky.
-
Objednávka je podaná, keď kupujúci potvrdí jej obsah a akceptuje zmluvné podmienky.
-
Podanie objednávky je rovnaké ako uzavretie kúpnej zmluvy medzi kupujúcim a predávajúcim.
-
Predávajúci poskytne spotrebiteľovi potvrdenie o uzavretí kúpnej zmluvy na trvanlivom nosiči najneskôr pri dodaní tovaru.
-
Kupujúci sa môže v obchode zaregistrovať, t. j. vytvoriť si účet alebo nakupovať bez registrácie tak, že pri každej prípadnej objednávke uvedie svoje údaje.
§ 5 PLATBY
-
Za objednávku môžete zaplatiť v závislosti od výberu kupujúceho:
-
Bežným bankovým prevodom na bankový účet predávajúceho.
-
Subjektom poskytujúcim elektronické platobné služby online je imoje (ING)
-
Platobnou kartou:
-
Visa
-
Visa Electron
-
MasterCard
-
MasterCard Electronic
-
Maestro
-
-
Prostredníctvom platobnej platformy:
-
dotpay
-
-
Pri dodaní, t. j. v hotovosti v čase dodania tovaru kupujúcemu.
-
Kartou alebo v hotovosti pri osobnom odbere tovaru.
-
-
Ak sa kupujúci rozhodne pre platbu vopred, objednávka musí byť uhradená do 14 pracovných dní od zadania objednávky.
-
Predávajúci informuje, že v prípade niektorých platobných metód je vzhľadom na ich špecifickosť platba objednávky touto metódou možná len priamo po odoslaní objednávky.
-
Nákupom v obchode kupujúci súhlasí s používaním elektronických faktúr predávajúcim. Kupujúci má právo odvolať svoj súhlas.
-
Ak je potrebné vrátiť finančné prostriedky za transakciu, ktorú zákazník uskutočnil platobnou kartou, predávajúci vykoná vrátenie na bankový účet priradený k platobnej karte zákazníka.
§ 6 PLNENIE ZMLUVY
-
Predávajúci je povinný dodať tovar bez vád.
-
Čas realizácie objednávky je uvedený v obchode.
-
V prípade, že sa kupujúci rozhodol zaplatiť za objednávku vopred, predávajúci pristúpi k vybaveniu objednávky až po jej zaplatení.
-
Ak kupujúci v rámci jednej objednávky zakúpil tovar s rôznymi lehotami dodania, objednávka sa dokončí v lehote platnej pre tovar s najdlhšou lehotou dodania.
-
štáty, na území ktorých sa doručenie uskutočňuje:
-
Poľská republika
-
Nemecko
-
Spojené kráľovstvo
-
Španielsko
-
Česká republika
-
Slovensko
-
Ukrajina
-
Slovinsko
-
Taliansko
-
Rakúsko
-
Belgicko
-
Rusko
-
-
Tovar zakúpený v Obchode sa dodáva v závislosti od spôsobu dodania, ktorý si Kupujúci zvolil:
-
Kuriérskou spoločnosťou
-
Do balíkomatov InPost
-
-
Kupujúci si môže tovar vyzdvihnúť osobne v sídle spoločnosti počas jej otváracích hodín.
-
Ak si kupujúci zvolí osobný odber, tovar bude pripravený na prevzatie v uvedený deň ukončenia objednávky, a ak predávajúci uviedol dátum odoslania tovaru - v tento deň.
-
Ak si zákazník zvolí platbu bankovým prevodom alebo platobnou kartou, čas spracovania objednávky sa počíta odo dňa pripísania finančných prostriedkov na bankový účet predávajúceho alebo zúčtovací účet.
§ 7 PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
-
Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s predávajúcim prostredníctvom obchodu podľa § 8 Obchodných podmienok do 14 dní bez uvedenia dôvodu.
-
Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch:
-
v deň, keď spotrebiteľ nadobudol tovar do vlastníctva alebo v deň, keď tovar nadobudla do vlastníctva tretia strana, ktorá nie je dopravcom a ktorú spotrebiteľ uviedol.
-
v deň, keď spotrebiteľ nadobudol vlastníctvo posledného tovaru, alebo v deň, keď tretia strana, ktorá nie je dopravcom a ktorú spotrebiteľ uviedol, nadobudla vlastníctvo posledného tovaru v prípade zmluvy, ktorá zahŕňa prevod vlastníctva viacerých tovarov, ktoré sa dodávajú samostatne.
-
-
Aby spotrebiteľ mohol uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, musí o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy informovať predávajúceho s použitím údajov uvedených v § 2 Obchodných podmienok jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo informáciou zaslanou e-mailom).
-
Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza na konci obchodných podmienok, ale nie je to povinné.
-
Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak spotrebiteľ zašle informácie o uplatnení svojho práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
ÚČINKY ODSTÚPENIA OD ZMLUVY -
V prípade odstúpenia od uzavretej zmluvy predávajúci vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal, vrátane nákladov na dodanie tovaru (s výnimkou dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku spotrebiteľom zvoleného iného spôsobu dodania, ako je najlacnejší bežný spôsob dodania ponúkaný predávajúcim), a to bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď bol predávajúci informovaný o rozhodnutí spotrebiteľa uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy.
-
Náhradu vykoná predávajúci s použitím rovnakých platobných prostriedkov, aké spotrebiteľ použil pri pôvodnej transakcii, pokiaľ spotrebiteľ nesúhlasí s iným riešením, pričom v každom prípade spotrebiteľovi v súvislosti s touto náhradou nevzniknú žiadne poplatky.
-
Predávajúci môže zadržať úhradu, kým nedostane tovar alebo kým mu nebude predložený doklad o vrátení tovaru, podľa toho, ktorá z týchto udalostí nastane skôr.
-
Predávajúci žiada o vrátenie tovaru na uvedenú adresu: Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď spotrebiteľ informoval predávajúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy. Lehota je dodržaná, ak spotrebiteľ pošle tovar späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.
-
Spotrebiteľ znáša priame náklady na vrátenie tovaru.
-
Spotrebiteľ zodpovedá len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku používania tovaru iným spôsobom, ako je nevyhnutné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
-
Ak tovar vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť obvyklým spôsobom poštou, spotrebiteľ bude musieť znášať aj priame náklady na vrátenie tovaru. Predávajúci informuje spotrebiteľa o predpokladanej výške týchto nákladov v popise tovaru v obchode alebo pri zadávaní objednávky.
-
Ak je potrebné vrátiť finančné prostriedky za transakciu, ktorú zákazník uskutočnil platobnou kartou, predávajúci vykoná vrátenie na bankový účet priradený k platobnej karte kupujúceho.
§ 8 VÝNIMKY Z PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
-
Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku sa na spotrebiteľa v súvislosti s touto zmluvou nevzťahuje:
-
Ak je predmetom dodávky nerepasovaný predmet vyrobený podľa špecifikácie spotrebiteľa alebo určený na uspokojenie individuálnych potrieb spotrebiteľa.
-
Ak je predmetom dodávky tovar podliehajúci skaze alebo tovar s krátkou dobou trvanlivosti.
-
Ak je predmetom dodávky vec dodaná v uzavretom obale, ktorý nemožno po otvorení obalu vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygieny, ak bol obal po dodaní otvorený.
-
Pri ktorých je predmetom dodávky vec, ktorá je po dodaní svojou povahou neoddeliteľná od iných vecí.
-
Ak je predmetom dodávky zvuková alebo obrazová nahrávka alebo počítačový softvér dodaný v zapečatenom obale, ak sa obal po dodaní otvorí.
-
Na dodávku novín, periodík alebo časopisov s výnimkou zmluvy o predplatnom.
-
pri ktorých cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť a ktoré môžu nastať pred koncom lehoty na odstúpenie od zmluvy.
-
V prípade dodania digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, ak sa plnenie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po tom, ako obchodník informoval spotrebiteľa o strate práva na odstúpenie od zmluvy.
-
-
Žiadny iný subjekt ako spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku.
§ 9 SŤAŽNOSTI
-
V prípade vady tovaru má kupujúci právo uplatniť si nárok na vadný tovar na základe záruky alebo ručenia upraveného v Občianskom zákonníku za predpokladu, že záruka bola poskytnutá.
-
Pri uplatnení záruky môže kupujúci za podmienok a v lehotách stanovených v Občianskom zákonníku:
-
Podať vyhlásenie o znížení ceny
-
V prípade podstatnej chyby odstúpiť od zmluvy
-
Požadovať výmenu predmetu za bezchybný
-
Žiadosť o odstránenie chyby
-
-
Predávajúci žiada o podávanie reklamácií na základe záruky na poštovú alebo elektronickú adresu uvedenú v § 2 Obchodných podmienok.
-
Ak sa ukáže, že na posúdenie reklamácie je potrebné doručiť reklamovaný tovar predávajúcemu, kupujúci je povinný doručiť tovar, v prípade spotrebiteľa na náklady predávajúceho, na adresu ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów.
-
Ak bola na tovar dodatočne poskytnutá záruka, informácie o nej a jej podmienkach sú k dispozícii v popise výrobku v obchode.
-
Sťažnosti týkajúce sa prevádzky obchodu je potrebné zasielať na e-mailovú adresu uvedenú v § 2 Obchodných podmienok.
-
Predávajúci sťažnosť posúdi do 14 dní.
MIMOSÚDNE SPÔSOBY RIEŠENIA SŤAŽNOSTÍ A PODÁVANIA SŤAŽNOSTÍ -
V prípade, že reklamačné konanie neprinesie výsledok, ktorý spotrebiteľ očakáva, môže spotrebiteľ okrem iného využiť:
-
Sprostredkovanie vykonáva príslušný regionálny inšpektorát obchodnej inšpekcie, ktorému sa podáva žiadosť o sprostredkovanie. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam inšpektorátov nájdete tu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
-
Pomoc stáleho zmierovacieho spotrebiteľského súdu pôsobiaceho pri krajskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, ktorému je potrebné podať žiadosť o posúdenie veci na zmierovacom súde. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam súdov je k dispozícii na tejto adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
-
Bezplatná pomoc obecného alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov.
-
Online platforma ODR je k dispozícii na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
§ 10 OSOBNÉ ÚDAJE
-
Správcom osobných údajov poskytnutých Kupujúcim pri používaní Obchodu je Predávajúci.
-
Osobné údaje kupujúceho sa spracúvajú na základe zmluvy a na účely jej plnenia v súlade so zásadami stanovenými vo všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov (RODO). Podrobné informácie o spracovaní údajov predávajúcim sú uvedené v zásadách ochrany osobných údajov zverejnených v obchode.
§ 11 VÝHRADY
-
Poskytovanie nezákonného obsahu zo strany kupujúceho je zakázané.
-
Každá objednávka zadaná v obchode predstavuje samostatnú kúpnu zmluvu a vyžaduje si samostatné prijatie predpisov. Zmluva sa uzatvára na čas a za účelom splnenia objednávky.
-
Zmluvy uzatvorené na základe týchto predpisov sa uzatvárajú v poľskom jazyku.
-
V prípade možného sporu s kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom, je príslušným súdom súd, ktorý je príslušný podľa sídla predávajúceho.
-
Žiadne z ustanovení týchto podmienok nevylučuje ani nijako neobmedzuje práva spotrebiteľa vyplývajúce zo zákona.
Príloha č. 1 k obchodným podmienkam Nižšie je uvedený
vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý spotrebiteľ môže, ale nemusí použiť:
Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy
(vyplňte a odošlite len v prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy)
WĘGLARCZYK WOJCIECH ŚLĄSKIE CENTRUM PERKUSYJNE
ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów e-mailová adresa info@silesiadrum.sk
Ja ......................................................................... týmto oznamujem, že odstupujem od kúpnej zmluvy
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
- Dátum zberu .........................................................................................................................................................................................................
- Názov spotrebiteľa (spotrebiteľov) .....................................................................................................................................................................
Adresa spotrebiteľa (spotrebiteľov) ......................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis spotrebiteľa
(len ak sa formulár zasiela v tlačenej podobe)
Dátum ............................................
(*) Nehodiace sa prečiarknite.
Podmienky používania účtu
Obchodné podmienky obchodu Silesian Percussion Centre
OBSAH
§ 1 Definície§
2 Kontaktovanie predávajúceho§
3 Technické požiadavky§
4 Účet§
5 Reklamácie§
6 Osobné údaje§
7 Zrieknutie sa zodpovednosti
§ 1 DEFINÍCIE
Účet - v týchto pravidlách upravená bezplatná funkcia obchodu (služby), vďaka ktorej si kupujúci môže v obchode vytvoriť svoj individuálny účet.
Kupujúci - akýkoľvek subjekt nakupujúci v obchode.
Obchod - internetový obchod Silesia Drum prevádzkovaný predávajúcim na adrese https://silesiadrum.sk.
Predávajúci - podnikateľ vykonávajúci podnikateľskú činnosť pod názvom WĘGLARCZYK WOJCIECH ŚLĄSKIE CENTRUM PERKUSYJNE, zapísaný v Centrálnom registri podnikateľských činností a informácií, vedenom ministrom príslušným pre hospodárstvo, NIP 6272688315, REGON č. 241637825, ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów.
§ 2 KONTAKTOVANIE PREDÁVAJÚCEHO
-
Poštová adresa: ul. Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów
-
E-mailová adresa: info@silesiadrum.sk
-
Telefón: 32 700 12 07
§ 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY
-
Na správne fungovanie a nastavenie účtu potrebujete:
-
Aktívne e-mailové konto
-
Zariadenie s prístupom na internet
-
Webový prehliadač, ktorý podporuje JavaScript a súbory cookie
-
§ 4 ÚČET
-
Vytvorenie účtu je úplne dobrovoľné a závisí od vôle kupujúceho.
-
Účet poskytuje kupujúcemu ďalšie možnosti, ako napríklad: zobrazenie histórie objednávok, ktoré kupujúci zadal v obchode, kontrolu stavu objednávky alebo úpravu údajov kupujúceho.
-
Ak si chcete zriadiť účet, musíte vyplniť príslušný formulár v obchode.
-
V okamihu vytvorenia účtu sa uzatvára zmluva medzi kupujúcim a predávajúcim na dobu neurčitú v rámci správy účtu podľa pravidiel uvedených v týchto pravidlách.
-
Kupujúci môže účet kedykoľvek zrušiť bez toho, aby mu vznikli akékoľvek náklady.
-
Ak chcete zrušiť účet, musíte zaslať výpoveď predávajúcemu na túto e-mailovú adresu: info@silesiadrum.sk, čo bude mať za následok okamžité vymazanie účtu a ukončenie zmluvy o vedení účtu.
§ 5 SŤAŽNOSTI
-
Sťažnosti týkajúce sa fungovania účtu by sa mali posielať na e-mailovú adresu info@silesiadrum.sk
-
Predávajúci sťažnosť posúdi do 14 dní.
MIMOSÚDNE SPÔSOBY RIEŠENIA SŤAŽNOSTÍ A PODÁVANIA SŤAŽNOSTÍ -
V prípade, že reklamačné konanie neprinesie výsledok, ktorý spotrebiteľ očakáva, môže spotrebiteľ okrem iného využiť:
-
Sprostredkovanie vykonáva príslušný regionálny inšpektorát obchodnej inšpekcie, ktorému sa podáva žiadosť o sprostredkovanie. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam inšpektorátov nájdete tu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
-
Pomoc stáleho zmierovacieho spotrebiteľského súdu pôsobiaceho pri krajskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, ktorému je potrebné podať žiadosť o posúdenie veci na zmierovacom súde. Konanie je spravidla bezplatné. Zoznam súdov je k dispozícii na tejto adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
-
Online platforma ODR je k dispozícii na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
§ 6 OSOBNÉ ÚDAJE
-
Predávajúci je správcom osobných údajov poskytnutých kupujúcim pri používaní obchodu.
-
Osobné údaje kupujúceho sa spracúvajú na základe zmluvy a na účely jej plnenia v súlade so zásadami stanovenými vo všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov (RODO). Podrobné informácie o spracovaní údajov predávajúcim sú uvedené v zásadách ochrany osobných údajov zverejnených v obchode.
§ 7 VÝHRADY
-
Poskytovanie nezákonného obsahu zo strany kupujúceho je zakázané.
-
Zmluva o vedení účtu sa uzatvára v poľskom jazyku.
-
V prípade výskytu závažných dôvodov uvedených v bode 4 má predávajúci právo zmeniť tieto podmienky účtu.
-
Platné dôvody uvedené v odseku 3 sú:
-
potreba prispôsobiť obchod právnym predpisom, ktoré sa vzťahujú na jeho činnosť
-
zvýšenie bezpečnosti poskytovaných služieb
-
zmena funkčnosti účtu, ktorá si vyžaduje úpravu pravidiel účtu.
-
-
Kupujúci bude informovaný o každej plánovanej zmene pravidiel účtu najmenej 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny prostredníctvom e-mailu zaslaného na adresu priradenú k účtu.
-
Ak Kupujúci plánovanú zmenu neakceptuje, mal by o tom informovať Predávajúceho zaslaním príslušnej správy na e-mailovú adresu Predávajúceho info@silesiadrum.sk, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o vedení Účtu ku dňu účinnosti plánovanej zmeny alebo skôr, ak Kupujúci podá takúto žiadosť.
-
Ak kupujúci do nadobudnutia účinnosti plánovanej zmeny nevznesie námietky, má sa za to, že ju akceptuje, čo nepredstavuje žiadnu prekážku pre budúce ukončenie zmluvy.
-
V prípade možného sporu s kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom, je príslušným súdom súd, ktorý je príslušný podľa sídla predávajúceho.
-
Žiadne z ustanovení týchto podmienok nevylučuje ani nijako neobmedzuje práva spotrebiteľa vyplývajúce zo zákona.
Podmienky zasielania noviniek
obchod Silesia Drum
§ 1 DEFINÍCIE
Newsletter - služba poskytovaná bezplatne elektronickými prostriedkami, prostredníctvom ktorej môže zákazník dostávať od poskytovateľa služieb elektronickými prostriedkami vopred objednané správy týkajúce sa obchodu vrátane informácií o ponukách, akciách a novinkách v obchode.
Obchod - Silesia Drum internetový obchod prevádzkovaný poskytovateľom služieb na adrese https://silesiadrum.sk
Poskytovateľ služieb - podnikateľ vykonávajúci podnikateľskú činnosť pod názvom WĘGLARCZYK WOJCIECH ŚLĄSKIE CENTRUM PERKUSYJNE, zapísaný v Centrálnom registri podnikateľských činností a informácií, vedenom ministrom zodpovedným za hospodárstvo, NIP 6272688315, REGON č. 241637825, ulica Stefana Batorego 64, 41-506 Chorzów.
Zákazník - každý subjekt, ktorý používa službu Newsletter.
§ 2 Newsletter
-
Zákazník môže dobrovoľne využívať službu Newsletter.
-
Na používanie služby Newsletter je potrebné mať zariadenie s webovým prehliadačom v najnovšej verzii, podporujúcim JavaScript a cookies, s prístupom na internet a aktívnym e-mailovým účtom.
-
E-maily zasielané v rámci tejto služby budú zasielané na e-mailovú adresu, ktorú zákazník uviedol pri registrácii na odber noviniek.
-
Na uzavretie zmluvy a prihlásenie sa na službu Newsletter musí zákazník najprv uviesť svoju e-mailovú adresu, na ktorú si želá dostávať správy Newsletter, na mieste určenom na stránke. Následne na e-mailovú adresu uvedenú v prvom kroku zašle poskytovateľ služieb zákazníkovi e-mailovú správu s overením e-mailovej adresy, ktorá bude obsahovať odkaz na potvrdenie želania zákazníka prihlásiť sa k odberu informačného bulletinu. Po potvrdení odberu noviniek zákazníkom sa uzavrie zmluva o poskytovaní služieb a poskytovateľ služieb začne zákazníkovi poskytovať služby.
-
Správy odoslané v rámci Newslettera budú obsahovať informácie o možnosti odhlásenia sa z odberu, ako aj odkaz na odhlásenie.
-
Zákazník sa môže kedykoľvek odhlásiť z odberu noviniek bez uvedenia dôvodu alebo vzniku akýchkoľvek nákladov prostredníctvom možnosti uvedenej v oddiele 5 alebo zaslaním správy na e-mailovú adresu poskytovateľa služieb: info@silesiadrum.sk
-
Ak zákazník použije odkaz na odhlásenie sa z odberu noviniek alebo pošle správu so žiadosťou o odhlásenie sa z odberu noviniek, bude to mať za následok okamžité ukončenie zmluvy o poskytovaní tejto služby.
§ 3 Sťažnosti
-
Sťažnosti týkajúce sa informačného bulletinu je potrebné nahlásiť poskytovateľovi služieb na e-mailovú adresu: info@silesiadrum.sk
-
Poskytovateľ služieb odpovie na sťažnosť do 14 dní od jej prijatia.
§ 4 Osobné údaje
-
Správcom osobných údajov poskytnutých zákazníkom pri používaní Newslettera je poskytovateľ služieb.
-
Osobné údaje zákazníka sa spracúvajú na základe zmluvy a na účely jej plnenia v súlade so zásadami stanovenými vo všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov (RODO). Podrobné informácie o spracovaní údajov predávajúcim sú uvedené v zásadách ochrany osobných údajov zverejnených v obchode.
§ 5 Záverečné ustanovenia
-
Poskytovateľ služieb si vyhradzuje právo zmeniť tieto podmienky len zo závažných dôvodov. Dôležitými dôvodmi sa rozumie potreba zmeny týchto pravidiel a predpisov z dôvodu modernizácie služby Newsletter alebo zmeny právnych predpisov, ktoré majú vplyv na poskytovanie služby poskytovateľom služby.
-
Informácie o plánovaných zmenách predpisov budú zákazníkovi zaslané na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii na odber noviniek najmenej 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmien.
-
Ak klient nevznesie námietky proti plánovaným zmenám do času, keď nadobudnú účinnosť, má sa za to, že s nimi súhlasí.
-
Ak klient nesúhlasí s plánovanými zmenami, mal by o tom zaslať informáciu na e-mailovú adresu poskytovateľa služieb: info@silesiadrum.sk, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o poskytovaní služieb po nadobudnutí účinnosti plánovaných zmien.
-
Poskytovanie nezákonného obsahu zo strany klienta je zakázané.